Julie blue
Image default
Aanbiedingen

4 manieren om jouw bedrijf wat meer in de spotlight te zetten

4 manieren om jouw bedrijf wat meer in de spotlight te zetten

 

Zou jij jouw bedrijf graag wat meer in de spotlight willen zetten maar weet je niet goed hoe je dit het beste aan kunt pakken? Lees dan even verder want in deze blog geven wij jou vier handige tips en handvaten zodat jij jouw bedrijf echt onder de aandacht kunt brengen.

 

Zet social media kanalen in

 

Social media is tegenwoordig niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Veel mensen spenderen vrijwel iedere dag één tot wel enkele uren op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en ga zo maar door. Zelfs de wat oudere generatie ontkomt er haast niet meer aan. Sociale media kanalen kun je dan ook prima inzetten om een breed publiek te bereiken. Vooral visuals trekken vaak de aandacht. Aantrekkelijke visuals vallen goed op tussen alle tekstberichten. Combineer het met aanlokkelijke aanbiedingen en voordat je het weet staat jouw bedrijf in de spotlight en stromen de bestellingen binnen.

 

Geef gepersonaliseerde relatiegeschenken weg

 

Relatiegeschenken doen het altijd goed in ons kleine kikkerlandje. Nederlanders staan er namelijk om bekend dat ze vrij gierig zijn en alles aannemen zolang het maar gratis en voor niks is. Door gepersonaliseerde relatiegeschenken weg te geven kun je dus eigenlijk heel eenvoudig reclame maken voor jouw bedrijf. Voorbeelden van gepersonaliseerde relatiegeschenken die je bijvoorbeeld in een winkel, op straat of op een beurs kunt weggeven zijn pennen, notitieboekjes, USB-sticks, paraplu’s, herbruikbare tasjes en nog veel meer. Of wat dacht je van Loopper mokken met logo? Waar je ook voor kiest, zorg ervoor dat jouw bedrijfsnaam of -logo goed zichtbaar is.

 

Toon je betrokkenheid bij de samenleving

 

Sponsoring van de lokale voetbalclub en donaties aan een goed doel zijn beiden voorbeelden van hoe je als bedrijf je betrokkenheid bij de samenleving kunt tonen. Ook Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen doet het vaak goed bij de bevolking. Steeds meer mensen zien in dat er nu toch echt eens iets moet veranderen en zullen dus eerder geneigd zijn te kiezen voor een bedrijf met een duurzame bedrijfsvoering. Maak hier gebruik van.

 

Zorg voor een positieve mond-tot-mond reclame

 

Niks verkoopt zo goed als een positieve mond-tot-mond reclame. De meest belangrijke reclame voor een bedrijf vindt nog steeds mond-tot-mond plaats. Zorg er dan ook voor dat mensen positief over je praten. Je wilt immers niet op een negatieve manier in de spotlight belanden!

 

https://www.loopper.nl/