Het artikel gaat over de voordelen van e-mailnieuwsbrieven en mogelijke fouten. U leert precies wat u niet moet doen om geen spammer te worden en waarom u een dergelijk communicatiekanaal en een methode om klanten aan te trekken niet mag negeren als e-mailmarketing. Het artikel is nuttig voor diegenen die zich afvragen of het de moeite waard is om e-mailnieuwsbrieven te gebruiken bij het ontwikkelen van hun bedrijf en helpt de meest voorkomende fouten te voorkomen. Het is beter om uw hele internetbedrijf te verliezen dan om uw abonneebestand te verliezen. “Ik woon hier, Minos van het eiland Cyprus, bij de gratie van de goden begiftigd met het vermogen dromen te interpreteren voor een zeer redelijke vergoeding” – dit was de tekst van de eerste advertentie, die archeologen vonden op de stenen ruïnes van Memphis en dateerde van ongeveer 500 voor Christus. … De wens om klanten over zichzelf en hun diensten te vertellen, is kenmerkend voor ondernemers van alle tijden en volkeren, want als de koper niets van je weet, zal hij je niet kunnen vinden, zelfs niet als het product uniek is of de concurrenten in alle categorieën omzeilt. Hoe informatie over te brengen en op welke criteria moet worden gelet? Nu elke internetgebruiker minstens één e-mail heeft, is het gemakkelijker geworden om contact op te nemen met een potentiële koper, maar er zijn dingen die zelfs zo’n effectief hulpmiddel als e-mailmarketing kunnen bederven. Wat moet je precies niet doen? Verberg de mogelijkheid om uit te schrijven achter kleine lettertjes; Stuur “gewichten”: bijlagen, extra opmaak; Respecteer de geselecteerde verzendfrequentie niet. Het verzenden van vervelende dagelijkse e-mails is net zo zinloos als het af en toe verzenden naar uw humeur. Dan kan de lezer je gewoon vergeten en zal zijn hand zelf naar de “SPAM” -knop reiken. Over SPAM gesproken: zorg voor uw reputatie. Onthoud dat uw nieuwsbrief: Moet interessant en nuttig zijn; Het is gewenst door degenen die zich er vrijwillig op hebben geabonneerd. Word geen distributeur van de beruchte SPAM-stoofpot in Amerika van de 20e eeuw, waarvan de naam een begrip is geworden vanwege de reclame op de tanden. Welke mogelijkheden biedt e-mailmarketing ons? Gericht op beroep. Psychologen hebben bewezen dat mensen blij zijn als ze met hun voornaam worden aangesproken. En als we rekening kunnen houden met andere gegevens in de mailinglijst en, als bonus, een korting geven op het bijwonen van een mode-evenement aan vrouwen onder de 40 uit deze stad, dan zal zo’n individuele benadering een gevoel creëren van zorg voor deze specifieke klant en zijn interesses. De mogelijkheid om feedback te krijgen, leer meer over uw publiek. Geld besparen op advertenties. De mailing levert ons immers extra klikken op contextuele advertenties en banners, en verlaagt de kosten van een klik. Hiermee kunt u snel reageren op specifieke acties en evenementen (herinneren aan vergeten bestellingen, feliciteren met de feestdagen, terugkerende klanten, bedanken en zelfs grappen maken). Over het algemeen zorgt het voor een vriendelijke en vertrouwde sfeer. Schrijf zelf de brieven op die u graag zou willen ontvangen!
|
https://webdevelopmentapp.com/nl/development.html |
